Telefon: +36 1 999 6199 Érdeklődés küldése

Nem lehetséges az implantáció?
2nd július 2017
Vágás és fájdalom nélküli fogbeültetés
2nd július 2017

Fájdalommentesen lézerrel

Nagyon kevesek mondhatják el magukról, hogy nem félnek fogorvoshoz menni. Ennek elsődleges oka a fúró, aminek már csak a hallatán is fájdalmat érzünk. Az első lézeres kezelés után könnyen megszabadulhatunk ettől a berögződéstől.
Az Evidentis Implantológiai és Fogászati Klinikán Magyarországon már sok éve a hagyományos fogászati fúrónak és a fájdalomnak nyoma sincs. Indokolt esetben helyette sebészeti lézert használnak. Ennek
köszönhetően még a „pavlovi reflex” sem idézhet elő félelem és fájdalomérzetet.

Ezen a klinikán a beteg megnyugtatására is különösen nagy gondot fordítanak. A kezelések maximálisan a páciens testi, lelki és idegi állapotához igazított tempóban zajlanak.
Az említett lézer a legtöbb fogászati beavatkozásnál biztonsággal és tökéletes hatékonysággal alkalmazható.
Sejtregeneráló hatásának köszönhetően, cisztás elváltozásoknál és fogínyproblémák esetén sokkal eredményesebb, mint a hagyományos módszer.

A lézersugár elégeti („beforrasztja”) az átvágott vérereket, így a vérzés gazdag vérellátású helyeken is csak csekély.
Ez különösen a véralvadási bajokkal, cukorbetegséggel küszködő betegek műtétekor fontos. Mivel kisebb beavatkozásoknál nincs szükség érzéstelenítésre, ezért várandós kismamáknál is alkalmazható.
A lézer hasznos kiegészítője lehet azoknak az implantációs beültetéseknek is, melyeket az melyeket az Evidentis Implantológiai és Fogászati Klinikán a Magyarországon egyedülálló MED 3D számítógép-vezérelt tervezőprogram segítségével szintén fájdalommentesen és vágás nélkül végeznek.

Megjelenés helye: Blikk

blikk_04