Fogimplantátum gyorsan, fájdalom és műtét nélkül örök garanciával

A MED 3D fogászati tervezőprogramunk segítségével elkerülhető a hagyományos fogimplantációs műtétekkor szükségessé váló sebészeti műtét, felnyitás.

Milyen előnyökkel jár a műtét nélküli fogimplantátum eljárás?

De most nézzük az apróbetűs részt!

A legtöbb fogászati rendelőben a fogimplantáció egy műtéti folyamat, amely vágással, varratokkal és kellemetlenséggel járhat együtt. A behelyezett fogimplantátumra ráadásul a gyógyulási idő miatt csak jóval a műtét után kerülhet fel maga a felépítmény, tehát a fog. A folyamat  így több hónapot is igénybe vesz. A jó munkához idő kell?

Mi ezt nem így gondoljuk!

A MED3D technológiának köszönhetően akár azonnal a végleges foggal, elégedetten távozhatnak pácienseink. A beavatkozást metszés és varratok nélkül, fájdalommentesen végezzük. A fogimplantálás minden hátrányát kiküszöbölve tehát elmondhatjuk, hogy szerintünk ez a csúcs.

A fájdalommentes fogimplantátum eljárás lépései

Vélemények fogászatunkról

[wprevpro_usetemplate tid="2"]

Fogimplantációt végző orvosaink

Név: Dr. Memari Masoud
Beosztás: vezető fogszakorvos, fogimplantológia
Nyelvismeret: magyar, angol, német, farszi, török
Végzettség: SOTE Fogszakorvos
Főbb szakterületei: MED 3D műtét nélküli fogbeültetés, nagy mértékű csontpótlás, mikrosebészet, lézersebészet.

Gyakori kérdések

Abban az esetben, ha a páciens egészséges csontállománnyal és fogínnyel rendelkezik, azonnal megkezdhető az implantáció. Az esetek többségében azonban előfordul valamilyen probléma a csontozat és/vagy a fogíny állapotában. Ezek a problémák azonban többnyire kezelhetőek. A szükséges kezelések után a páciens számára lehetővé válik az implantáció. Ha nem áll rendelkezésre megfelelő csontállomány, akkor első lépésben csontpótlást kell végezni.

A beavatkozást követő néhány napban duzzanat, fájdalom és enyhe vérzés jelentkezhet, amik szokványos kísérői a fogbeültetésnek. Az enyhe vérzés általában egy napon belül megszűnik. A fájdalom intenzitása többnyire más szájsebészeti beavatkozásokéhoz hasonló mértékű. Az arcon látható duzzanat 5-7 napon belül magától eltűnik. Amennyiben a fájdalom erős és tartós, vagy a vérzés nem akar szűnni, esetleg a duzzanat hosszabb idő után sem múlik el, feltétlenül fel kell keresni a fogbeültetést végző kezelőorvost.

Ha az implantátum valamilyen okból (elsősorban a nem megfelelő fog- és ínyápolás miatt) elfertőződik, a fertőzés miatt kialakuló ínygyulladást haladéktalanul kezelni kell, különben tovább terjedhet, és jelentős csontvesztéssel, illetve súlyos esetben az implantátum elvesztésével is járhat. A kontrollvizsgálatok során a kezelőorvos sokkal hamarabb tudja diagnosztizálni a kialakuló problémát, mint maga a páciens.

Jelenleg a legkorszerűbb fogpótlási eljárás a fogászati implantátum, azaz a fogbeültetés. Mint minden műtéti beavatkozásnak, ennek is lehetnek szövődményei, de ennek a kockázata igen alacsony. Az egyénre szabott számítógépes tervezésnek, a prémium minőségű implantátumoknak és orvosaink kimagasló szakmai felkészültségének köszönhetően az eljárás teljesen biztonságos és sikeres.

[contact-form-7 id="2361" title="MED3D_jelentkezes_gyors_visszahivas"]