A fogászat jövője - a jövő fogászata - Fogászati kezelések – lézerrel a fogfúró feledhető!!!

A XXI. század nagy váltása a lézer, amit egyre szélesebb körben alkalmaz az orvostudomány. Nem kivétel ez alól a fogorvoslás sem. Egy egyszerű afta vagy herpesz is tud kellemetlenséget okozni, a fogfájás pedig valósággal pokollá teszi az ember életét. S mindezek csupán apró kényelmetlenségek a súlyosabb betegségekhez képest.

A fogászati lézer új korszaka a kezelések során

Nem csupán maga a betegség, hanem többnyire a kezelése, orvoslása is kellemetlen, gyakran kimondottan fájdalmas művelet. A kellemetlen tortúrát nem lehet megúszni, ám kevésbé kínossá tehető. A Rose Implant Center ebben tud segítséget nyújtani, a fogászati lézer alkalmazásával. Ugyan olyan hatásosan alkalmazzuk a lézert, mint a hagyományos fúrót, NINCS TÖBBÉ KELLEMETLEN FÚRÓ HANG és e mellett nagy előnye, hogy a fogideget és a fog vérellátását semmilyen károsodás nem éri.

Segítségével hatékonyabban, fájdalommentesen történnek nálunk a fogászati és szájsebészeti beavatkozások, a szövődményeket minimálisra csökkentjük. A sugárnyaláb csökkenti a szövetekben a fájdalmat, gyulladást, serkenti a gyógyulási folyamatokat. Cisztás elváltozásoknál is kitűnően alkalmazható, gyakorlatban kimutatható, hogy sokkal hatékonyabb ebben az esetben is a lézeres eljárás, a hagyományossal szemben. Gyakran már az első kezelés után eredményt hoz, működésbe hozza az immunrendszert, használatával elkerülhető a gyógyszerezés és annak mellékhatása.

Lézeres fogászat és szájsebészet megbízhatósága

Lézerrel szinte az összes fogászati és szájsebészeti kezelés elvégezhető és ami fontos, hogy nagyobb precizitással, fájdalom nélkül. Igen nagy műtéti pontosságot tesz lehetővé, részben ennek köszönhető, hogy műtét után alig érez fájdalmat a beteg. A lézersugár elégeti („beforrasztja”) az átvágott vérereket, így a vérzés gazdag vérellátású helyeken is csekély. Ez a véralvadási bajokkal, cukorbetegséggel küszködő betegek műtétekor fontos. Vannak olyan fogászati panaszok, amelyekre a lézer új gyógymódot, megelőző kezelést kínál. –magyarázza Dr. Memari Masoud, a Rose Implant Center vezető fogszakorvosa, implantológusa. A gyermekek fogszuvasodásánál is nagy segítséget nyújt.

Fájdalommentes és sokoldalú megoldások

Több előnye mellett kiemelhetjük a fájdalommentességet, érzéstelenítésre az esetek többségében nincs szükség és várandósoknál is alkalmazható. A felsoroltakon kívül a fogászat bármely területén, a tökéletes fogfehérítéstől kezdődően ( fogzománchoz a legkíméletesebb, fehérítés után sincs átmeneti érzékenység, viszont maximális fehérítési eredményt ad) ) a fogfúrás, fog idegelés,implantológia és szinte az összes szájsebészeti műtétnél biztonsággal, a legtökéletesebb hatékonysággal alkalmazzuk.