Telefon: +36 1 999 6199 Érdeklődés küldése

MED3D fogbeültetés

MED3D fogbeültetés gyorsan, fájdalom és műtét nélkül,

ÖRÖK GARANCIÁVAL!

A MED 3D tervezőprogram segítségével elkerülhető a hagyományos fogbeültetési műtétekkor szükségessé váló sebészeti műtét, felnyitás. Metszés, varratok nélkül végezhető el az implantáció, ezért elmaradnak, vagy jelentős mértékben csökkennek a fogbeültetést követően jól ismert szövődmények és kellemetlenségek, mint a fájdalom, duzzanat és véraláfutások. Minden beavatkozást személyre szabott kezelési terv összeállítása előz meg. Rövidül a beavatkozási idő, a gyógyulás gyorsabb.

A fogbeültetés a legmodernebb módja a hiány pótlásának, hiszen nincs szükség az ép fogak csiszolására, ráadásul száz százalékban élethű pótlás kerül a páciens szájába.

Érdeklődjön vagy jelenkezzen most!

De most nézzük az apróbetűs részt!

A legtöbb fogászati rendelőben az implantáció egy műtéti folyamat, amely vágással, varratokkal és kellemetlenséggel járhat együtt. A behelyezett implantátumra ráadásul a gyógyulási idő miatt csak jóval a műtét után kerülhet fel maga a felépítmény, tehát a fog. A folyamat  így több hónapot is igénybe vesz. A jó munkához idő kell?

Mi ezt nem így gondoljuk!

A MED3D technológiának köszönhetően akár azonnal a végleges foggal, elégedetten távozhatnak pácienseink. A beavatkozást metszés és varratok nélkül, fájdalommentesen végezzük. Az implantálás minden hátrányát kiküszöbölve tehát elmondhatjuk, hogy szerintük ez a csúcs.

Lássuk a folyamatot!

1. A helyszínen CT vizsgálattal feltérképezzük a szájüreg állapotát

2. Az elkészült felvétel alapján a speciális szoftver segítségével mérnöki pontossággal meghatározzuk az implantátum helyét és dőlésszögét, amely a sikeres beültetetés szempontjából kulcsfontosságú.

3. Fogtechnikai sablon készítése annak érdekében, hogy az implantátum a lehető legtökéletesebb helyre kerüljön.

4. Fogbeültetés fájdalommentesen, műtét és vágás nélkül.

Elsődleges szempontunk, hogy betegeinknek minél kisebb fájdalommal, a létező legtökéletesebb megoldást nyújtsuk. A testet a lélekkel együtt kell kezelni, ezért pácienseink ellazítására, megnyugtatására is maximális figyelmet fordítunk.

Legpontosabban ezzel a módszerrel tudjuk meghatározni a csontpótló anyag használatának szükségességét. AZ IMPLANTÁTUM A LEGTÖKÉLETESEBB HELYRE kerül.

A MED3D technológiának köszönhetően áthidaljuk a fogbeültetés során felmerülő  kellemetlenségeket, így műtét nélkül, fájdalommentesen és hosszú gyógyulási idő helyett, akár  már azonnal, foggal távozhat a rendelőnkből.

A tervezés jól szemléltethető, egyetlen napig sem marad fog nélkül a páciens!

• Implantátum beültetése csontpótlással, csontátültetéssel és arcüreg feltöltéssel is, a világ legjobb implantátumgyártó  cégeinek termékeivel.
  • Azonnali implantáció lehetősége, egyből a foghúzás után!
  • Az élethosszig tartó garancia csak és kizárólag abban az esetben érvényes, amennyiben a kezelés teljes körűen nálunk kezdődik és fejeződik be, illetve a páciens rendszeresen, azaz félévente kontrollra jelentkezik.

Érdeklődés a kezelésről

Az Ön neve

Az Ön e-mail címe

Az Ön telefonszáma

Kezeléssel kapcsolatos információ

Üzenet

Adatvédelem

Az adatvédelmi szabályzatot elolvastam és egyetértek az abban foglaltakkal. Az adatvédelmi szabályzat elérhető erre a linkre kattintva .

Segíthetünk?

Fogbeültetés, implantáció