Telefon: +36 1 999 6199 Érdeklődés küldése

Fájdalommentes fogbeültetés

Fogbeültetés gyorsan, fájdalom és műtét nélkül örök garanciával

A MED 3D fogászati tervezőprogramunk segítségével elkerülhető a hagyományos fogbeültetési műtétekkor szükségessé váló sebészeti műtét, felnyitás.

Milyen előnyökkel jár a műtét nélküli fogbeültetés?

De most nézzük az apróbetűs részt!

A legtöbb fogászati rendelőben a fogimplantáció egy műtéti folyamat, amely vágással, varratokkal és kellemetlenséggel járhat együtt. A behelyezett fogimplantátumra ráadásul a gyógyulási idő miatt csak jóval a műtét után kerülhet fel maga a felépítmény, tehát a fog. A folyamat  így több hónapot is igénybe vesz. A jó munkához idő kell?

Mi ezt nem így gondoljuk!

A MED3D technológiának köszönhetően akár azonnal a végleges foggal, elégedetten távozhatnak pácienseink. A beavatkozást metszés és varratok nélkül, fájdalommentesen végezzük. A fogimplantálás minden hátrányát kiküszöbölve tehát elmondhatjuk, hogy szerintünk ez a csúcs.

A fájdalommentes fogbeültetés lépései

Első lépés

Fájdalommentes fogbeültetés

A helyszínen CT vizsgálattal feltérképezzük a szájüreg állapotát.

Második lépés

Fájdalommentes fogbeültetés

Speciális szoftver segítségével mérnöki pontossággal meghatározzuk a fogimplantátum helyét és dőlésszögét.

Harmadik lépés

Fájdalommentes fogbeültetés

Fogtechnikai sablont készítünk annak érdekében, hogy a fogimplantátum a lehető legtökéletesebb helyre kerüljön.

Negyedik lépés

Fájdalommentes fogbeültetés

Fogbeültetés fájdalommentesen, műtét és vágás nélkül gyors gyógyulással.

Vélemények fogászatunkról

5 star review  Mindennel nagyon meg voltam elégedve, szívesen ajánlom mindenkinek. Gyönyörű fogsort kaptam.

thumb erzsébet bánfi
    10/12/2019

5 star review  A kezelés az előre megbeszéltek szerint haladt. Árban és minőségben is megfelelt az elvárásaimnak.

thumb Barbara Benkő
    8/11/2021

5 star review  Mindennel nagyon elégedettek vogyunk a párommal együtt! Kedvesek, segítőkészek és ami a leg fontosabb, nagyon profik!

thumb Béla Hidvégi
    10/02/2019

5 star review  Dr. Abedi Rana doktornő tökéletes és teljesen fájdalommentes kezelése után biztosan legközelebb is hozza megyek!

thumb Gergely Vass
    5/08/2019

5 star review  Nagyszerű fogadtatás, professzionális kezelés. fájdalommentesség amit ígértek maradéktalanul teljesítettek.

thumb Gyula Aranyos
    2/09/2021

Fogimplantációt végző orvosaink

Név: Dr. Memari Masoud
Beosztás: vezető fogszakorvos, fogimplantológia
Nyelvismeret: magyar, angol, német, farszi, török
Végzettség: SOTE Fogszakorvos
Főbb szakterületei: MED 3D műtét nélküli fogbeültetés, nagy mértékű csontpótlás, mikrosebészet, lézersebészet.

Gyakori kérdések

Abban az esetben, ha a páciens egészséges csontállománnyal és fogínnyel rendelkezik, azonnal megkezdhető az implantáció. Az esetek többségében azonban előfordul valamilyen probléma a csontozat és/vagy a fogíny állapotában. Ezek a problémák azonban többnyire kezelhetőek. A szükséges kezelések után a páciens számára lehetővé válik az implantáció. Ha nem áll rendelkezésre megfelelő csontállomány, akkor első lépésben csontpótlást kell végezni.

A beavatkozást követő néhány napban duzzanat, fájdalom és enyhe vérzés jelentkezhet, amik szokványos kísérői a fogbeültetésnek. Az enyhe vérzés általában egy napon belül megszűnik. A fájdalom intenzitása többnyire más szájsebészeti beavatkozásokéhoz hasonló mértékű. Az arcon látható duzzanat 5-7 napon belül magától eltűnik. Amennyiben a fájdalom erős és tartós, vagy a vérzés nem akar szűnni, esetleg a duzzanat hosszabb idő után sem múlik el, feltétlenül fel kell keresni a fogbeültetést végző kezelőorvost.

Ha az implantátum valamilyen okból (elsősorban a nem megfelelő fog- és ínyápolás miatt) elfertőződik, a fertőzés miatt kialakuló ínygyulladást haladéktalanul kezelni kell, különben tovább terjedhet, és jelentős csontvesztéssel, illetve súlyos esetben az implantátum elvesztésével is járhat. A kontrollvizsgálatok során a kezelőorvos sokkal hamarabb tudja diagnosztizálni a kialakuló problémát, mint maga a páciens.

Jelenleg a legkorszerűbb fogpótlási eljárás a fogászati implantátum, azaz a fogbeültetés. Mint minden műtéti beavatkozásnak, ennek is lehetnek szövődményei, de ennek a kockázata igen alacsony. Az egyénre szabott számítógépes tervezésnek, a prémium minőségű implantátumoknak és orvosaink kimagasló szakmai felkészültségének köszönhetően az eljárás teljesen biztonságos és sikeres.

Az Ön neve

Az Ön telefonszáma

Adatvédelem

Az adatvédelmi szabályzatot elolvastam és egyetértek az abban foglaltakkal. Az adatvédelmi szabályzat elérhető erre a linkre kattintva .

Right Menu Icon