A Páciens Vendég, nem beteg! - Pozitív élmények az egészségügyben.

A páciens visszajelzéseknek mindig sajátos hangulata és ereje van. Más véleménye általában hatással van ránk, későbbi döntéseinket befolyásolja, ha olyan valakitől hallunk véleményt, aki már kipróbált, megvett, átélt valamit. Nagyon ügyes a fodrász itt, olcsó ez a termék ebben az áruházban, gyorsan szállított ez a webáruház.

Amennyiben fogorvosi kezelésre gondolunk, valljuk be, nem szokásunk kellemes hangulatban visszaemlékezni.

Dr Memari Masoudról, illetve a Rose Implant Centerről azonban rengeteg az elismerő vélemény

Az intézményben a kezelés valójában egy hosszú beszélgetéssel kezdődik. Akár egy kávézóban történő kellemes baráti beszélgetés, igazán úgy érezi az ember, hogy nagy gonddal figyelnek rá.

Az a pillanat, amikor fogbeültetésre kerül sor, elsőnek ijesztő talán, de miután törődő figyelemmel és kedvességgel részletesen elmondja az orvos a beültetés menetét, a kezelés folyamatát, eloszlathatja minden félelmet.

Ami nem általános, hogy vágás és műtét nélkül történik a Rose Implant Centerben a fogbeültetés, ezért nagyon gyors a gyógyulás és elkerülhetők az ilyen beavatkozásnál jól ismert szövődmények, kellemetlenségek.

Gyakran nehéz helyzetbe kerülünk, ugyanis nem minden esetben van megfelelő csontozat a fogbeültetéshez. Bármit megtennénk azért, hogy ne legyen hiányos fogsorunk, viszont sok esetben már az orvos által előírt  szájsebészeti beavatkozás említésére is ijesztő lehet.

Dr. Memari Masoud és csapata azonban nagyon megnyugtatóan hat “vendégeire”. Első pozitívum, hogy egy teljesen új számítógépes programot használva (MED3D) nem kell külön szájsebészetre menni, ez igen kényelmes megoldás. Az intézményben helyben elvégezhető az összes előzetes vizsgálat. Az alapos tervezés után helyben készítik el a CT-t, illetve a sablont is, amivel egy beavatkozással tudják az implantátumot behelyezni. Nem kell varratszedésre járni, nincsenek hegek és fájdalom

Dr. Memari fontos szempontja a csúcstechnológia használata mellett, hogy emberileg is olyan közeget teremtsen, ahol érzik a hozzájuk érkezők, hogy fontosak, van arra idő és lehetőség, hogy bármilyen bonyolult kezelésről közérthetően tájékoztatást kapjanak.