Telefon: +36 1 999 6199 Érdeklődés küldése

Gyökérkezelés

Lézeres gyökérkezelés

Kinek ajánljuk?

Számtalan egészségügyi probléma utalhat fogászati góc meglétére. Jelentős hajhullás, egyes bőrbetegségek vagy például ízületi problémák mögött egyetlen rossz fog is okozhatja e kellemetlen tüneteket. A probléma hátterében minden bizonnyal mélyen szuvasodott vagy elhalt fog megléte áll, netán egy nem jól funkcionáló régi gyökértömés miatt gyulladásos folyamat kezdődött szervezetünkben. A probléma gyökérkezeléssel orvosolható.

Miért a Rose Implant Center?

Magyarországon elsőként rendelőnkben alkalmaztuk a fogászati lézer használatát gyökérkezelésnél. Legtöbb esetben egy kezelés elegendő. A lézeres gyökérkezelés várandós kismamák számára is kockázatmentes.

A kezelés menete

A lézersugár a gyökércsatorna belsejébe juttatható. A lézer lezárja a dentintubulusokat a gyökércsatornában, elpusztítva a baktériumokat. A lézer alkalmazásának legnagyobb előnye, hogy fájdalommentes, csökkenti a gyulladást, ezáltal gyorsabb a gyógyulás folyamata. Nincsenek kellemetlen szövődmények, utófájdalmak, duzzanatok. A később kialakuló gyökércsúcs ciszták képződése minimálisra csökken.

Érdeklődés a kezelésről

Az Ön neve

Az Ön e-mail címe

Az Ön telefonszáma

Üzenet

Adatvédelem

Az adatvédelmi szabályzatot elolvastam és egyetértek az abban foglaltakkal. Az adatvédelmi szabályzat elérhető erre a linkre kattintva .

Segíthetünk?

Fogbeültetés, implantáció